З 17.01.2011 по 2015 рік працював над методичною проблемою "Використання нетрадиційних методів на уроках з метою підвищення інтересу до вивчення фізики" результати роботи узагальнені у проекті.
25.03.2015 за результатами атестації присвоєно ІІ кваліфікаційну категорію.
Протягом 19.09. - 14.11. 2016 проходив курсову передпідготовку в ТОКІППО, де виконав випускну роботу на тему: "Розвиток предметних компетентностей учнів засобами ІКТ на уроках фізико - математичного циклу"
Протягом 20.02. - 10.03. 2017 проходив курсову передпідготовку в ТОКІППО, де виконав випускну роботу на тему: "Розвиток предметних компетентностей учнів засобами ІКТ на уроках трудового навчання, технологій та креслення"
26.03.2019 за результатами атестації присвоєно І кваліфікаційну категорію.
З 2019 року по теперішній час рік працюю над методичною проблемою "Міжпредметні зв'язки на уроках трудового навчання, фізики, інформатики та математики"
Створення мультимедійних уроків фізики з використанням інтерактивної дошки
Методичні рекомендації)
Методичні рекомендації розкривають технічні та методичні аспекти щодо застосування інтерактивної дошки у процесі вивчення фізики у школі, яка сприятиме збільшенню обсягу запропонованої учням навчальної інформації, підвищенню інтерес й загальної мотивації до навчання, активізації розумової діяльності учнів завдяки використанню зручних і швидкозмінних форм подачі інформації, створенню сприятливих умови для моделювання різноманітних фізичних явищ тощо.
Використання сервісів 2.0 на уроках фізики і природознавства
В роботі розглянуто та проаналізовано інструментарій Веб 2.0, соціальні мережі та соціальні сервіси, а також технології Веб 2.0, проаналізовано вимоги до технологічного забезпечення створюваної інформаційної системи, наведено приклади використання сучасних інформаційних технологій, зазначено перспективи подальшого розвитку технологій Веб 2.0.
Немає коментарів:
Дописати коментар